شناسهٔ خبر: 27575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری استان قم خبر داد:

اتمام عملیات اجرای سیستم روشنایی محور قدیم قم- تهران

داود طلوعی سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: عملیات اجرای سیستم روشنایی در محور قدیم قم-تهران به طول تقریبی ۳ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در راستای افزایش ارتقاء تردد و کاهش حوادث جاده‌ای در یکی از پرترددترین محورهای جاده‌ای کشور، پروژه اجرای سیستم روشنایی در محور قدیم قم-تهران آماده بهره برداری شد.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم در ادامه خبر فوق اضافه کرد: با توجه به حادثه خیز بودن مسیر به دلیل ترافیک بالا و عبور ماشین آلات نیمه سنگین (کامیون، تریلی و...) طرح اجرای سیستم روشنایی در این محور از سالیان گذشته تاکنون در دستور کار قرار داشته است.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به وضعیت اعتبارات در فرصت‌های مقتضی نسبت به اجرای سیستم روشنایی در این محور اقدام شده که تاکنون در قطعاتی از آن اجرا شده است.

طلوعی تعداد تیرهای روشنایی نصب شده در پروژه اخیر را ۶۰ تیر عنوان کرد و گفت: طول مسیر اجرای پروژه قریب ۳ کیلومتر  و از تقاطع این جاده با شهرک صنعتی شکوهیه آغاز و به سمت تهران امتداد می‌یابد.

سرپرست راهداری استان در خصوص هزینه اجرایی این طرح گفت: بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه اجرایی این طرح است.

طلوعی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول بزودی شاهد برق رسانی به تیرهای روشنایی نصب شده در این محور باشیم.

نظر شما